"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, February 25, 2011

:: teringat dolu-dolu::

salam....bile tengok pic ni ingat time dolu-dolu pi kuaq pastu ambik gambar same-same...lawak pun ade..huhu aku ni jarang ambik gambar dengan lelaki kot..huhu dengan xbf aku pun mn ade pic cple-cple ni..kalau ambik pun beramai-ramai...hiih die ni special sikit kot..hahha...ni pic ni kuar kali kedua dgn die...die tunggu aku balik kerje wei dari kul 2 sampai kul 6..tu la suke dtg mengejut..padan le muke..huhu

pastu bila makan da tahu menu die ape...

nnt die kate

"da kenyang makan angin tadi"(dtg jumpe aku bawa moto)
"air limau kasturi suam"(minuman kegemaran die)

erm tu la..die lebih suke tengok aku makan dari die makan..ase nyer baru sekali kot die makan dgn aku..tu pun time die dtg umh rye thun lepas..haha aku yg masak tau...jgn memain...hahaha

tu je la..pastu x jumpe da lagi..ri tu je jumpe kejap pi beli simkad  baru..huhu
kami payah nak jumpa...kami x serupa macam couple-couple yang lain..kami payah nak keluar..(malas) hahah kalau keluar pun ase x de bnde nak bt...same je kan...bukan bosan..tp nth la..mungkin kami da terbiase cam tu kot..tapi mungkin lain plak lepas kahwin nnt..hihi

k la daaaaaaaaa.........

No comments:

mai-mai tukar link