"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, February 9, 2011

:: MALAM KU BERMIMPI ::

aiyaaa....aku x ase aku mimpi..bende ni memang kenyataan....berubah ke die..o aku ni dok jual mahal dgn die..o memang da lame macam ni tapi aku ase x la...lame kenal mR hati 2..o ape ye..iskh..mR hati kamu da banyk berubah....ini petande-petande ape...erm  tapi bagus la bile ni perubahan yang positif...saya suka awak macam ni....suke sangat..rase bahagia...tapi biar sampai bile-bile cam tu...menjadi gak kan bile aku ni jual mahal kat die..kehkeh..penat bagi muke tapi same je....aku nak die rase pe aku rase bile die tu dok pi kursus memanjang...hihi jeles tau...padahal aku pun sibuk g kursus...jdi lagu ni khas bt mR hati.....luv u...mmmmuuuahh...


P: Malam Ku Bermimpi
Hai dengan Satu Bintang
Berkata-kataku Di Jendela
Ku Lihat Kanda Tersenyum Memandang
Asmara Bergelora Meresap Ke Dada

L: Malam Ku Terlihat Oh Sekuntumlah Bunga
Baunya Harum Menarik Hati
Tak Sanggup Menahan Rasa Asmara
Meresap Mendalam Menusup Di Jiwa

P: Sayang Jauh Di Balik Awan
Wajahmu Tetap Berseri-seri
Laksana Bulan Sedang Mengambang
Menawan dan Menggoncang Dalam Kalbu

P&L: Oh Angin Bertiup Bawa Daku Ke Sana
Hasratku Ingin Bersama-sama
Tak Tahan Rasa Hati Menderita
Gelora Asmara Selalu Menggoda

L: Sayang Jauh Di Balik Awan
Wajahmu Tetap Berseri-seri
Laksana Bulan Sedang Mengambang
Menawan dan Menggoncang Dalam Kalbu

P&L:Oh Angin Bertiup Bawa Daku Ke Sana
Hasratku Ingin Bersama-sama
Tak Tahan Rasa Hati Menderita
Gelora Asmara Selalu Menggoda

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link