"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, February 17, 2011

:: bila x sabar nak kahwin::

salam semue....
erm payah le cam ni...th knape adik sepupu aku ni dok sibuk nak kwin plak..br sthun bljr ambik dgree...x salah utk berkahwin elak maksiat..tp agak-agak la..ekonomi tu x lagi stabil....yg perempuan tu x pk ke..iskh..same-same bljar...mmg x salah juga kawin semase belajr...tp tgk keadaan..kite bukn org senang..n lagi satu   mmg.........." nnti bakal isteri saya duduk umah mak die da habis bljar baru duduk same"..mmg tu semue btul...tp x kan nak biar istri duduk je...sme je sperti org x kwin..nnt nak kene bg blnje kat makaayah die,blnje duit balajr istri..makan lagi....baju,..n macam-macam lagi...
nak kahwin sekarang bukan mcam dulu-dulu...kalau x de duit x jalan gak...mmg ckp nikah je..tp x kn x de knduri doa selamt..adam pikir-pikir kan la....
pikir mana yang baik....2 je...

salam...

p/s:aku yg da keje pun br nak rancang kawin..

1 comment:

rizaros said...

salam pkenalan.. dah follow.. jom follow sy jgak.. datang dr blog abg ben :) maceh..

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link