"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, October 23, 2010

Cinta hati

Permulaan perkenalan kami nie sebenarnya dari YM…tp x kenal dia terus…kenal dengan SARJAN dia..tp SARJAN dia ni da kahwin,nak jd satu citer rupa-rupanya chating-chating bukan dengan SARJAN dia tp anak buah SARJAN NI…Si Dia la…Ana x percaya cinta cintun Internet ni…tp dengan dia ni boleh plak kekal sampai la ni…da 2 tahun pun…Erm 2 la jodoh TUHAN, kat mana-mana kita bolah jumpa..Dia UTARA… Ana SELATAN..jauh nak mai 2…Umuq plak kami beza 4tahun ja…x kesah la pasal 2..yang penting hati..


Perbezaan kami banyak sangat cam utara selatan gak la…kalau borak-borak 2..contoh dalam 5 tajuk 1 tajuk je yang ada kata sepakat yang lain 2 dok berbalah je(tp x gaduh la)…Kami ni manusia biasa bila dia tu lebih mesti ana kurang yang ni,bila ana lebih ni dia plak kurang 2..kami ni ade tambah tolak nyerlah…bukan masuk bakul angakt snediri tp masing-masing pada diri anda semua pasti ada kelebihan dan kekurangan kan..

Kami penah putus sekali dulu , tak nak jadi lagi…tak sanggup…Semua pasal seorang PEREMPUAN ni…ORANG KETIGA…kenapa la dalam sesuatu perhubungan tu mesti ada orang lain yang MENYEMAK.. erm PEREMPUAN tu boleh kata ana ni gangu pakwe dia…GILA TAMAK PEREMPUAN tu semua lelaki dia nak…tak faham betul…padahal sebenarnya dia da ada cple…tapi ana ni jenis tak nak panjang-panjang cerita dok GADUH-GADUH ni…semua ada di tangan SHA…terpulang dia nak pilih siapa pun…ana yang putuskan hubungan ni…ana akan bahagia kalu sha bahagia…bagi dia ruang untuk fikir…tak nak jadi macam budak kecik nak berebut-rebut gula-gula sebiji…tak sanggup la TERIMA MAKI HAMUN PEREMPUAN yang tak kenal..tak pasal-pasal je…

Ana sedih sangat-sangat time tu…TUHAN je yang tahu macam mane…Orang tengah bahagia tak da ape masalah pun,mase tu dua tiga hari lagi nak setahun hubungan kite orang ni.tiba-tiba je kena serang kata PERAMPAS...tapi seminggu je putus n the last Sha cari ana balik…dia cakap tak boleh terima kalau berpisah..dan paling SERONOK sekali PEREMPUAN tu boleh bagi mesej minta maaf pasal cakap kasar-kasar…aduih..Perempuan tu bekas makwe sha,dia TAK BOLEH TERIMA KENYATAAN yang sha tu putuskan hubungan dengan dia… Biar semua ni jadi kenangan dan sejarah Hitam..

Dan SEKARANG kami bahagia…InsyaAllah…Luv u sayang…

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link