"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, January 27, 2012

:: klcc sesat::

citer ni macam kelakar je bagi aku..huhu
hari selasa lepas aku pergi PJ dengan family niat nak tgk baby yg comel baru lahir..tak terfikir untuk ikut pak cik aku pergi ke KLCC...bangunan yang gah tu... disebabkan emak kesayangan aku tu nak sangat pergi...jadi aku pun pergi...sampai je kat sana terus cari parking kat bawah tanah..da dapat parking trerus je pusing-pusing kat KLCC tu n than pi bawa adik sedara mara ni mandi kat KLCC tu...
bila time nak balik je....sesat...bukan sesat jalan untuk keluar dari KL...tapi sesat untuk mencari parking kereta yang kami letak..mana nak jumpanya bila parking kereta di suria KLCC.....tapi mencarinya di Aquaria ala tenpat ikan-ikan tu..aku pun tak perasan kenapa ley sampai sana...mungkin dalam perjalanan masuk dari tempat mandi tu...masing-masing terkejar-kejar untuk mencari toilet dan bila da lega.baru perasan sebenarnya da salah masuk...dengan saat itu orang terlampau ramai gila....cari parking sampai 1 jam bermain di lif je..huhu.....ye la rusa masuk pekan memang macam tu kan...kihkih...emak cakap
"taubat tak nak mai lagi" kihkih jom tengok gambaq
ni lepas parking kete...sombong itu budak..

mandi...


suka teramat sampai tak nak balik...huhu
 luv is cinta

No comments:

mai-mai tukar link