"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, January 24, 2012

:: cuti pun keleja::

ari ni hari ke 2 thun baru cina,,,sat g aku nak pi berjalan-jalan ke rumah sepupu aku tengok baby....yg syok nye bila semua kerja aku da bereh..semalam nenek aku yg kat johor tu datangumah..la ni nak pi ikut dia berjalan la...cuti-cuti pun melambak-lambak kerja aku lahai...ntah bila nak siap pun tak tahu la...
pagi tadi....

aku : sayangggg...bangun..solat subuh.. 7.00 am
mR hati : salam..sayangku ..abg nak masuk duty kejap lagi,,, 7.03 am
aku : ok ati-ati,,jg dri baik-baik,,apa-apa nanti mesej,,i love u..


dalam hati ni..ala baru nak ajak g dating pi jalan-jalan jumpa sedara..da duty plak...potong line tol la....uishk..
k la nak mandi,,,dada..

luv is cinta

No comments:

mai-mai tukar link