"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, December 28, 2011

:: selain daripada itu ::

ok selain dari checklist tunang...yang lain perlu dititik beratkan...namapk cam senang kan...padahal payah gak...


sebelum

  • makeup - masih tercari-cari MUA yang best-best huhu
  • baju - beli yang da siap je...baru nak cari (akhir bulan 11 o awal bln 12 )
  • tudung + veil - cari masa beli baju
  • kasut - da ade da.. done
  • bunga tangan - tengok macam mana
  • op?? - ni mungkin sendirian berhat je kot..huhu done
  • mini pelamin?? tak pasti dan mungkin tak ade kot..membazir je 
  • bilik - cat baru
  • dulang dan lapik dulang hantaran - emak uruskan
  • makanan - emak dan sedara mara yang uruskan
  • khemah - sewe sebuah
  • jemputan sedara mara dan kawan rapat
selepas

  • makeup - kakak sedara -kiv-
  • baju - done
  • tudung + veil - done
  • kasut - da ade da.. done
  • bunga tangan - done
  • op - ni mungkin sendirian berhat je kot..huhu done
  • mini pelamin -  kena buat gak - dalam proses
  • bilik - tak jadi tunggu nak bersanding nanti
  • dulang dan lapik dulang hantaran - done
  • makanan - emak dan sedara mara yang uruskan - done
  • khemah - sewe sebuah
  • jemputan sedara mara dan kawan rapat - baru bagitahu 2 3 orang kawan tapi sedara mara semua da tahu - done
  • ole-ole - not
ok untuk barang gubah hantaran

bunga - buat sendiri - done
daun - done
reben putih -  not
dulang - done
bakul - done
gabus - mak cik - kiv
bantal bertunang - sedara - kiv
dawai - done
pelilit - done




ok itu je yang aku ingat yang lain tambahan tak tahu apa......

1 comment:

UyaRayza said...

gud lak dear..semoga dipermudahkan

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link