"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, December 27, 2011

:: 26 ::

ai semua....
erm penat hari ini dengan pelbagai agenda yang perlu di buat...print kerja,kerja asyik salah je..pergi kesana pergi kesini...nasib ada yang belanja makan...huhu
sampai ke satu tahap aku hari ni dalam beg duit aku cuma ada 0.35 sen.... ok sile kesian dan derma sikit korang kat aku ye...huhu
memang kerja aku ni banyak keluar duit minyak...duit makan...duit itu duit ini....banyak sangat guna...sampai miskin....
Ya Allah murahkanlah rezeki pada diri ku ini...amin.....


Sekarang bukan nak citer pasal duit...kalau citer pasal duit sampai kapan mahu habis da..sebab sekarng ni kalau kita tak berduit satu apa pun tak dapat...kita kena cari duit...fikir benda yang boleh dapatkan duit dan pelbagailah lagi kan....

ok nak cakap pasal entry aku tu...26...
ada apa dengan 26 tu kan..
bukan umur aku ok...no henpon pun bukan..mestilah bukan no kan ada 10..tapi ni 26 je...
ni citernye...

ok last month aku jumpa mR hati 26/11 ni tarikh besday aku...
kemudian semalam 26/12 aku jumpa sebab nak bincang pasal majlis...
26/1 jumpa nanti nak cari cincin dan beli..paksa juga huhu
26/2 jumpa n than insyAllah majlis bertunang...
dan tarikh tersebut juga umur mR hati yang ke 26 tahun...
semua ada kaitan 26...
aku baru perasan tadi...hihi


ok la...pening pening...
59 hari lagi...


luv is cinta

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link