"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, April 14, 2011

:: tiang gol::

salam bloggger..aiyak pe habaq semue..sihat ka????orait entry tiang gol ni bukan utk bola sepak tapi bukan gak untuk futsal tetapi untuk bola jaring..kan ade tiang gol yg tinggi melangit tu..setahu aku la  last aku main bola jaring setahun yang suda..tu pun pakai hentam kromo je..ye la aku ni rendah je..jadi tadi pi la main sat..panas kan badan..walaupun penat dok pk keja dok pk murid n lain-lain,,,,bila da  main tu camtu relax sikit..huhu..
yg jadi masalah tu bila yang dok main semue badan 2 3 kali besar aku..aku tolok depa...aku yg tergolek..hahah lawak-lawak....tiang gol bola jaring tadi memang tinggi2 sangat2 la...suku dari ketinggian aku..tinggi aku 145cm ja...tp mmg best..hilang tension sikit..dok tergelak-gelak.jd mulai hari ini kau nak siahatkan badan..nak selalu pi bersenam..hihi..yeah...

No comments:

mai-mai tukar link