"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, April 10, 2011

:: selsema melanda diri::

hari-hari hujan..hujan itu satu rahmat..jadi jangan merungut..jgn main hujan nanti selsema dan demam..sebab hujan kite ini da penuh dgn asid..
ok semalam aku blik dari seminar kena hujan ..dulu-dulu semalam balik keje pun kena hujan..nak pergi kerja pun kena hujan..alkmaklumlah aku ade lagenda je..bawa moto la..
jadi bila da asyik kena hujan je..mule la hidung aku ni meleleh ayaq higus..x suke tol..hoho...
selseme..yg menyakitkan pastu menyapu sampah lagi habuk-habuk tu buat aku bertambah-tambah teruk kena selseme..adek aku pun kena selasema..dgn selsema ini juga buat kepala aku sering sakit
selsema o selsema bila hang mau baik..:):(

No comments:

mai-mai tukar link