"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, April 3, 2011

:saling merindu dan berkasih sayang::

ace ce....ayat nak hot aje..hahaha salam kepada semue..
sape yg merindu n berkasih syg tu..hihi kami la..RAISYA..poyo je kan..ha lantak la...hihi..ok bulan lepas aku ade cakap yg kami ni tak berhubungkan selame sebulan..ok hari ni genap la sebulan...erm bende tu tak terjadi pun..tahu kenape..tak tahu kan tak tahu kan..ok kerana..dia sejak due menjak ni cam tak ley berjauhan la plak..ari2 dok ctc..adeh..waktu aku dok megajar sibuk call la mesej la..adeh ingat aku nak layan ke..tak x dapek la p.cik..hihi..
kami sering memerlukan...tu sal tak boleh kalau tak ctc..hahah..cakap tak serupa bikin betul..huhu
die yang mulekan dulu taknak ctc..kate nak kumpul n simpan rindu banyak-banyak..erm...x sampai suku rindu da ctc..adeh..hahaha...
jadi aku la menang,,,,dapat simpan rindu lame-lame...ni sebab nak pratikal juge..kami akan duduk lagi berjauhan tak lame lagi...aduhai..
salam...

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link