"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, April 9, 2011

:: rindu lagi ::

kenape dgn aku malam ni..adeh serius perasaan rindu tu cam meluap-meluap cam nak meletup bak gunung berapi...huhu aku rindu sangat sangat dan tersangat kat mR hati tu..padahal da call,da 3g da mesej...erm lain macam je..huhu..selalu rindu gak tapi tak cam malam ni..adakah aku angau?? hahaha
gile penangan mR hati aku tu..haha mandrem ke ape..huhu...
erm ....
penangan cinta..


>jiwang kan gedik< haha

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link