"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, April 4, 2011

:: PLK KEPALA BATAS MEMANG THE BEST::

Salam...ai all..salam pada semua dan juga kwan-kawan ku yang kini sedang berkhidmat sebagai kakitangan kemas.....hari ini aku genap setahun telah meninggalkan pusat latihan kemas kepala batas..banyak memori yang tersimpan di situ..memang seronok gile..dengan pengetua yang sporting..jurulatih yang gile-gile..bukan gile ok..hihihi...sebelum tu pakat-pakat tak nak pi..sebab lama..almaklumalah aku ni tak penah berjauahn..tibe-tine kena berjauhan selama sebulan lebih je kot..hihi ngade-ngade..
 sedih masa semninggu kat plk..rindu kat maka abah adekn semue-semue la..pastu tak kenala lagi dgn menber-member..tgk depa pun masing-masin seminggu awal tu dok teriak ja..haha..pas 2 mingu 3 minggu 4 minggu..dok sibuk dengan kerja tu kerja ni...jadi lupe la seketika tantang rumah....teriak lagi bila nak pisah plak..payah-payah..hii ati perempuan kan lembut..huhu
 ha ni time best gile..mule-mule merungut gak la..ade cacing la..cengkerik la..tapi memang syok gile...huahua..mule-mule lari-lari je atas batas..pas tu kena merangkak n last sekali kene berenang..haaaaa gile-gile..best ..sebab pengalaman yang macam ni payah nak dapat..lagi-lagi aku ni tak penah jumpe sawah jadi cam batak-batak la...hahaha
pas je pi plk ..kami semue diarah utk orentasi ...di melaka..bila tanya ade buat treking-trking o aktiviti..depa semua kata tak da..rugi-rugi..sini gak syok..huhu

ok time ni...pertamdingan make up dgn tutp mate..sape tukang ake upnyer..mesti laha ku.. serius gincu aku letak kat gigi..haha tapi menang owh..dpt no 2..jadi lah tu..hihi
 ok this is my father...ace ce..sejak bila ade ayah lain ni..die ni pengetua plk kepala batas merangkap ayah sementra kami kat sane la..semue dia yang dok uruskan..sporting gile beb,,,,payah nak dapat tau..hihi
 ok ni time kau nga tgu giliran utk masuk tarian..tahu tarian ape...Zapin johor..haha gile..tak penah aku menari beb..tibe-tibe masuk zapin..adeh..aku yg baju biru tu..yang ala-ala org dulu-dulu tu masuk dikir barat...dorang tu satu bilik gak dgn aku...ni malam akhir malam kebudayaan...kalau buat lain-lain cam aktiviti berkumpualan tu aku buat group yang memang telah disediakan..tapi yang malam kebudayaan ni..kami lawan bilik dgn bilik....memang syok..huhu..dapat plak juara keseluruhan...seronok..hihi..
bila group luar name group aku wonder gurl..memang wonder la..memang gak keseluruhan juara..bila group bilik pun menang keseluruahn..hihi..bila da salam-salam pisah-pisah peluk-peluk..ade la seorang jurulatih tu..cakap "memang guru tari ka??pandia menari na" hihi tq tq...
 ok ni adalah salah sebuah kraftangan yang telah kami sedia..utk bagi anak-anak tabika yang kami ajar la ni..




 memang kenangan yang tak dapat dilupakan..terima kasih pada tenaga pengajar...dulu aku datang depa ramai tak kawin lagi..la ni semue da pakat-pakat kahwin..huhu


No comments:

mai-mai tukar link