"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, April 10, 2011

:: mata da kabur::

MATA DA KABUR...adekah petanda aku kena guna cermi mata..owh tidak sebab mengunakan cermin mata kan menyusahkan aku berbuat ape-ape..sebaba aku tak biase..ok bende ni aku perasan diseminar semalam sebab aku tak nampak muka org yg bagi ceramah itu dgn jelas adekah sebab akud uduk paling belakang sekali o ape..tapi serius aku just nampak cam rupe je tapi tak clear langsung..erm ni mata aku ni kena masuk ulat jadi sampai la ni tetap juga pedih..tak tahu nak buat macam mana..mata sebelah kiri je yang macam tu mata sebelah kanan nampak macamm ok..aku harap-harap sekejap je la...takut..

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link