"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, April 3, 2011

::kawan aku nak dirikan masjid::

 salam...ha cpt tol buat entry baru lagi...tak menyabor..hahah almaklumlah da lame x buat entry ka..pc rosak..ok selame aku tak de ni....banyak aktivit program itu dan ini..n salah satu program nye bila aku pi umah kwan aku ni bertunang..ya depa da bertunang..seronok...hihi...
kahwinnya aku tak tahu la bile kan..ade kad jemputannye aku datang la..hihi..
ok pic disebelah ni sirih junjung dia..adab orang melayu mesti ade sirih junjung walapupun tak dimakan sirih tu...huhu
lawa..ringkas...


 ok..pic kat atas ni aku n ayu la...lawa kan..huuh da memang lawa pakai ape pun tetap lawa..baju yg die pakai tu die beli sendiri..makeup by.
erm die tu tak pakai kasut ok..memang tingggi ..aku yang rendah n comey tu....hahaha
awat ade pic ni plak..sape die ni..ha die ni wan sharmila..yang pelakon tu..aku bukn nak citer pasal lakonan die,..tapi adik aku bagitahu muke ayu tu ade iras-iras dengan wan sharmila ni..ha tu tak tahu la..kome dok tengok la sendiri okey..


ok pic ni plak..halwa tau..bukan bunge2...bunge2 tangan ke pe ke...di buat dari kulit tembikai n buah betik..di masak bersama-sama dengan gula..ni sponsor by la..ayu kate 
"x de kuase aku nak buat deh" hahah


 
okey ni la ayuliana berposing sebelum rombongan bertunang datang..hoho

ni aku k..sebelum pi rumah ayu tu..tunggu member ambik..hahah


okey sampAi citu je.
SELAMAT BERTUNANG UNTUK
AYULIANA DAN TAPA

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link