"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, April 4, 2011

::AL-kesah ABPbh::

salam...sihat kan masing-masing..alhamdulillah..orait..entry pasal anugeah anugerah mlm tadi la..aku tgk sume blog citer pasal tu.ades..aku pun nak turut serta juga buat..hihi

ok mase mule-mule anugerah tu..ok la persembahan...da sampai ke tengah anugerah lagu da leley..aku da la ngantok..terkedip-kedip mato no r..sampai tertido..terdogar adk gelak-gelak kumpulan raja lawak tu buat lawok..memang lawok la..haha
ok pastu dok bg anugerah lagi..bagi n bagi...aku time ni da dok tidoq da..haha
pastu tibe-tibe je..adek beradek n akk ipar aku smue gelak sakan..tgk2..upe-upenye ade UCOP...antu kak limah openyer..soley soley..segar mata den ni nengok nyer la...hahaha...


seriusly memang kelakar..antu kak limah tu da terbawak-bawak sampai ke Tabika..ahhaha..dan tak lupe juga untuk sam kerana jadi BINTANG PALING POPOLAR..taniah...

erm komen lain plak bila..artis-artis perempuan dok pakai kain meleret-meleret tu sampai nak jalan pun payah..nasib tak tersungkur.....atas buka bawah tutup..atas tutup bawah buka....depan tutup belakang buka belakang tutup depan buka...artis lelaki steady...semue smart-smart belake..
lastly siti..memang best....huhu nak menari cam wondergurl juga tu...sweeet..hihi

sekian...

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link