"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, March 24, 2011

:: bile kena tipu bulat-bulat..sakit kan..::

salam..erm x menyabor nak bt entry lain plak..padahal tadi baru je bt entry..huhu x kesah ade orang bace o tak...ni kan blog aku..
ok...sape penah kena tipu angkat kening!! 
sape plak yang selalu menipu??angkat bahu!!
erm ni la..semua orang kebanyakkan selalu kena tipu kan..tak kesah lah ...erm lagi yang menipu pun ramai...ape selalu orang kate..TIPU SUNAT??ade ke tipu sunat ni..setahu aku kalau da menipu tak de istilah pe lagi deh...tipu cam ne pun ..tetap menipu gak..dan lambat lagu mane pun pasti ade akan terbocor juga rahsia tu..
aku paling pantang le pada yg suke menipu ..sebab die tak pandai menipu..kalau bende tu tak bocor kat mulut die sendiri pasti orang lain dok bagitahu gak,,,ermmm
ok pada yang kena menipu tu takziah..
pada yang penipu tu anda akan dapat balasannya nanti..
salam..

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link