"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, March 21, 2011

:: 30 follower::


salam semue..huhu..hari ini..hari pertama sekolah..weiiiiiiiiiiiiiiiii hihi seronok..sebab dapat jumpe semue ank murid..depa pun baik-baik ja..hihi cume terlupe2 sikit ..besa seminggu kan..n ari ni..aku ade 30follower..genap!!..erm walaupun baru je ni tabi tapi aku amat bangge ade gak org nak dok follow..ye la aku ni jarang dok berjalan-jalan kat blok org..sbb sibuk sikt..n line pun..kemut-kemut..kalau aku ada mase aku akan pi berjalan-jalan...n coment2..hiih terima kasih pada yg follow..wei..

br 4 tahun
mereka da pndai menulis..suke

erm lagi ri ni aku denda anak murid aku suh balik lewat..garang kan..haha tu la sape suh x siap kerja..hihi..balik je semue anak murid..dapt mesej suh bt latihan BORIA..adeh..
setahu aku la..last aku menari boria ni mase darjah 6..n menari lembut2 ni mse pi kursus kat pineng..huhu...
tadi ade 2 3 org ni dok tanye..

cikgu:ana memang pandai menari ke?
cikgu:ana mmg guru tari ke..lembut nye la..
aku:sy x pnh menari ok...haha keistimewaan bile ley lenggokkan tgn..hahaha perasan...

persembahan boria ini untuk malam kebudayaan sape ntah..aku pakai masuk je utk cukup kan ahli..huhu persembahan ni ari sabtu ni plak tu..adeh..ntah ley bt ke tidak ntah..huh
ok nanti aku akn bgth la mse ke smese..pasal BORIA aku ni..hahhah


salam


k salam..tu je utk ari ni....

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link