"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, February 2, 2011

::suka pandang rendah::

salam blogger...
erm semue org suke pandang rendah kat aku ni..aku tahu aku rendah..tp x yah pandang rendah dgn aku..pe ingat aku x boleh buat pe yang org lain buat ke...erm..


aku sekarang da ley bawa kereta la..(tunjuk-tunjuk) kihkih
x la bukan ape org suke kate cam ni "ko pe ley bawak kereta,pe sampai kaki ko tu nak tekan minyak" iskh....ingat aku ni ape...jangan pandang sebelah mate je tau...I DON'T LIKE..
erm aku ley buat...aku akan dapat pe yang aku nak tp lambat sikit je.. 2 yang org akan cakap aku cam ni..


tp x pe...ana ingat pe yang org cakap tu jdikan cabaran ok...DON'T WORI...


Kepada mR hati>>> saya sayang awak....awak jangan tengok saya sebelah mata tau..ape yang saya cakap saya akan buat....tunggu......................

No comments:

mai-mai tukar link