"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, February 9, 2011

:: shoping barang kelas::

erm ai ai..
orang pi shoping barang peribadi ke..barang dapur kat umah ke..barang KAHWIN ke..ni aku pi li barang tabika..iskh...huhu
banyak pi shoping tadi..bajet dari rumah tadi nak beli sikit-sikt je..bile da masuk kedai ha macam-macam nampak..semue nak ambik..haha
pi beli berus jamban...haha beli senduk..beli lap kaki n macam-macam lagi..pastu terus je pi tabika antaq barang tu n ambik fail seterusnya pi singgah pasar..ha lagi r lari terus bajet..hahaha
ni pun untuk tabika juga untuk esok n ari jumaat punya makanan laksa dan ikan masak kicap..huhu..
pastu pi balik aku yg drive hampir-hampir nak langgar budak..hihi masih lagi bahaye dalam pemanduaan..al maklumlah dok bawak lagenda je mane nak bawak keretanye..hihi
x pe pelahan-pelahan..


adios..kerje menanti dengan melambaknye..

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link