"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, February 12, 2011

:: muka sombong::

ai all semue..demam aku makin kurang sikit....erm ley r jalan setelah tido dgn lenenyer tadi...hihi dari adik g sekol td sampai le die balik dr sekol baru bangun...kepale berat sangat ase diawang-awangan....melayang-layang...

ha berbalik tajuk kite iaitu muke sombong ?? ade ke muke sombong?? ade la...kalau ade muke manis ade gak muke sombong...hahaha ye la kot..

ade sesetengah kate muke aku ni muke sombong..nak tahu kenape...
sebab aku ni x banyak sangat cakap dengan orang yang baru kenal..ha bile da kenal tahu la...haha...ye la kite da la x kenal orang tu cakap nak over-over buat pe...iskh..

lagi satu ade gak orang kate aku ni muke manis...nak tahu kenape..
hihi
malu nak cakap...
x kesah la nak kate perasan or ape pun....huhu kenyataan ok..orang yang cakap bukan aku yang pandai-pandai buat cerite....huuh...

bile aku senyum tu yang nampak manis...hihi kalau org tengok tu pe org kate sedap mate memandang....haha

k r adios!!!

malu......haha

No comments:

mai-mai tukar link