"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, February 15, 2011

::lagi - lagi baby::

wahai manusia bile la mahu taubat....aduhai..kesian nyer la....tgk citer nir...
ihsan dari  hmetro

Kepala bayi cedera parah dipukul bapa

KUALA LUMPUR: Bayi perempuan berusia 10 hari yang ditemui pihak berkuasa ditanam pasangan ‘suami isteri’ di belakang rumah mereka di kawasan setinggan di Jinjang Utara, di sini, disahkan meninggal dunia akibat kecederaan serius pada kepala dipercayai dipukul ‘bapanya’ sendiri.
Rentetan penemuan mayat bayi kira-kira jam 1.45 petang kelmarin, pihak berkuasa turut membongkar rahsia status perkahwinan pasangan itu yang dilaporkan tidak pernah berkahwin cara sah sebaliknya dilaporkan bernikah mengikut istiadat agama lain.
Hasil perkongsian ‘perkahwinan’ itu, pasangan terbabit dianugerahkan dua cahaya mata iaitu seorang lelaki berusia tiga tahun dan bayi perempuan yang ditanam dalam kejadian berkenaan.

Menurut sumber, ketika kejadian itu, wanita berusia 40-an terbabit tiada di rumah kerana bekerja dan kedua-dua anaknya ditinggalkan bersama lelaki terbabit yang juga ‘suaminya’.

“Lelaki terbabit yang tidak bekerja dilaporkan hilang kawalan sebelum memukul bayi berkenaan,” katanya. 



erm pe la nak jadi...kalau da suke tu kahwin la betul2....kalau nak bt tu jgn sampai terkeluar anak..bile da keluar bt cam tu plak..ha sekarang tgk ko gak merane..menggong itu orang!!!
pandai bt pandai tanggung~~!!! stupid!!

aku geram orang cam ni...

No comments:

mai-mai tukar link