"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, February 11, 2011

:: kisah Dolu-dolu:: part 2 (sekol menengah)

ai ai..jumpe lgi kite..bersyukur kehadrat illahi kerana nite ditemukan sekali lagii..
aku sekarang dalam keadaan TAK SIHAT...demam selseme dan batuk-batuk berterusan...ishk dasyat..atibodi lemah sungguh...
ok berbalik pd citer kite iaitu kisah-kisah time sekol...huhu..kalau ingat lagi mmg seronok....dulu sekol menggah ting1 smpi sepruh ting 2 sesi ptg.... Aku ni kire pndai sikit la bile naik Ting 2 g ke sesi pgi..hihi...jadi nk jdikn cerite byk nk citer..bile da mngkat dewase x byk sgt citer yg lucu-lucu..coz aku ni pendiam dulu,pemalu...tkut tu x tkire..haha lagi-lagi bile kene bt pbgtgn..megeletar..utk pngtahuan korg sampai la ni aku x ley bt pembentangan..takut sangat..x th kenepe....darah gemuruh.....
dulu aku g sekol naik bas..bukn jauh mn pun tpi disebabkn x de sape nak jmput o nak antar aku..aku kene la naik bas...
so Pmr ,,,SPM semue result aku je...huhu
sekol menggah ade gak merntas dese..sllu lari sorg2sorg coz x de member yg nak lri same..sume pemaleh-pemaleh ade je alsanyer....hoho....
dulu ade mint kat sorg mamat ni..mint giler..tup tup ade makwe..erm melepas..sape nk pdg dak gemuk ni r..hahah
sekol menggah x de citer menarik la...tu je...adios!!
nth ape-ape nth...

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link