"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, February 2, 2011

::kenape bina blog ni::

ai ai....erm kenape buat blog...erm saje je sebenarnye..ni la tempat aku nak luahkan semue perasaan x kesah la suke ke benci ke sedih ke marah ke...dengan kat cni x de sape yang boleh halang aku nak cakap pe pun...erm
erm kat cini juga la aku nak kongsi cerite eh kongsi ke x la simpan cerita aku dengan Mr Hati..citer sedih bersame die citer suke gembire semue dengan mR.Hati...kadang-kadang kalau kite kongsi cerite dengan org pun orang akn boring dengaq dengar jadi aku citer kat blog ni la..merepek sorang-sorang...hihi..menanggis aku pun kat cni la juga..biar r pe nak jadi,jadi la..aku x ksah...yang penting ati aku puas...ade org bace o x blog aku ni x ksah sgt la...
erm Sebab mR hati la juga aku buat bende ni..biar pe jadi kat kami tersimpan dalam ni..huhu mungkin aku ni pelupe jadi kalau buat blog pe yang aku da buat dulu-dulu pe yang terjadi dulu-dulu aku boleh ingat semule dengan bace blog nie....kuikuikui............

cinta raisya


No comments:

mai-mai tukar link