"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, February 23, 2011

:: kate sayang::

hikhik...ai ai semuenyer....kate sayang plak aku nyer entri...ape ni...erm..sebenarnya petang tadi aku balik lewat dari kerja..da la penat kena plak jage anak sedara pastu die ni jenis kalau nak dengan org tu.org tu je la..x nak dgn org lain..ishk..letih giler...kena jaga kena mandikan bagi makan bagi susu...iskh...erm letih sangat...
dang seri zulaika
bukan la nak mengeluh atau ape..da tanggungjawab.kena jage kejap je tu..penatnyer x tahu r nak kate ape...
pastu tadi cakap kat mak..

aku : mak kalau kakak da kawin ade anak mesti macam ni juge..penatnye la..
mak: x de la..lame-lame nanti biase la..

pastu sambil aku jage budak kecik tu aku mesej-mesej dengan mR hati..

aku : bile da kahwin nanti kite bt kerje same-same ok..kemas umah,basuh baju,lipat baju,jage anak uruskan anak..ok..
mR hati : ok..
aku : erm kalau mama bt sorang-sorang kesian la..kate sayang jadi kena la tolong
mR hati : ha tu pun kalau papa x balik lewat x penat..
aku : iskh ..berkire..kalau x sayang xyah la tolong..tgk je la...
mR hati : mama..bile da duduk satu rumah masing-masing ade tanggungjawab jadi mesti la kena handle semue tu..penat macam mane pun kena bt gak..papa sayang mama,x kan nak tgk isteri papa bt sorang-sorang..

iskh..x kawin lagi na...hahaha takut...jgn cakap je ye..x bt nanti siap la...hihi
setelah diselidik-selidk oleh aku dengan adik nyer..mR hati ni seorang yang rajin...tanye kat ketue die pun same..adekah dengan aku nanti die RAJIN gak..kite tungguuuuuuuuuu...........hihi

No comments:

mai-mai tukar link