"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, February 16, 2011

:: genap 2 tahun da::

KASIH

 Malam ini kasih teringat aku pada mu
Seakan kau hadir di sisi menemani ku
Ku yakin kan diri agar tiada sepi
Ku lewat kau hadir di dalam mimipi ku

Seandainya mungkin ku mampu terbang ke awan
Detik ini juga ku akan melayang ke sana
Kan ku bawa pulang
Dirimu yang selalu ku sayang
Bersama berdua kita bahagia

Kasih dengarlah hatiku berkata
Aku cinta kepada dirimu sayang
Kasih percayalah kepada diriku
Hidup matiku hanya untuk mu

lagu ni khas untuk mR hati....kasih by hetty koes endang



salam..ai ai....alhmdullilah .....hari ini aku genap 2 tahun kenal,berkawan,berkasih sayang,bergaduh-gaduh.merajuk-meraju,bermanje-manje dan bercinta-cinta dengan 
mR hati 
aku tu...hihi
kalau ikut tahun da 3 tahun da...tapi ikut hari bulan dan saat hari ni 

16 feb 2011
genap 2 tahun kami bersama...
avivesaryy la konon...hahah
malam tadi kami da same-same wish....huhu die tu x pnh ingat tarikh coz banyak no lain yang die nak ingat...
tp aku x ksah yg penting aku ingat..aku ingat kan la die tu..n lagi satu aku sayang die,die sayang aku
...hihi.huhu..
erm kalau cuti mungkin kiorang pi la jaln-jalan kot..kuar ke..tp kan hari ni time kerje... aku kerje ..... die kerje n die pun nga traning budak-budak yang baru masuk...hiih..
HABIS LA KORANG..MUNTAH HIJAU LE DIBUATNYER KENE RAGGING... 

HAHHA.....mR hati jgn bt cm tu tau kat mereke-mereka yg baru...huhu..

jd malam td gayut punye le lame..ni disebabkn kami x dpt bhubung untuk beberpe hari pasni..die ade kerje ngan org-org baru....tp ntah pe yg diboraknyer pun x perasan sebeegitu lame...hahaha..tup tup da kul 12...haha dasyat!!
tu la adat..tp kami mmg da bese cam tu..borak pasal masa hadapan je selalunyer.....
huhu....... 
k la adios!!
doakan hubungan kami...
 

p/s : papa love u so much..semoge ikatan kita akal kekal ke jinjang pelamin x lame lagi dan terus kekal hingga akhir hayat....aminn......


No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link