"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, February 6, 2011

:: excident::

mR hati  : ma,pa jatuh moto semalam petang....
aku        : ha!! jatuh moto????
mR .hati : tp x de pe tangan,dahi,mulut lutut luke sikit2...
aku        : papa cam ne ley jatuh?????
mR hati  : erm jatuh kat dalam kem..nak pi makan..tahu-tahu je da jatuh...
aku        : erm tu la bawa lagi moto laju-laju...

Ya ALLAH cam ne boley jadi ni....aduhai...da la jauh... nak  tengok ? masuk pun x boleh kem tu.. kenapa x ati-ati sayang..mengeletaq seluruh badan ni....bile die mesej aku cam tu..takut teruk ke pe ke...erm nasib baik x de pape...

erm sebenarnye aku x dapat hubungi die dalam 2 3 hari ni...die x nak balas msej x nak angkat call....erm tahu-tahu je die ctc kate excident....sedih gak la...tanye gak kenape x angkt cll o x bls msj..die just kate nak rehat x nak ade gangguan..aku ni ganggu hidup die ke selame ni...
orait tu yg die nak ok la..take ur time...

adios..
mod :: sedih giler....

No comments:

mai-mai tukar link