"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, February 16, 2011

::contest kucing paling comel::


nak join contest ni plak..mne la thu ley menang...hihi x mng pun tp dapt shre..hihi
sape nak join klik kucing paling comel ..

citam citam




 hihi tengok kucing aku ni...huhu korang ade ke??x de kan kan kan...nak tido kat dlm helmet untuk keselamatan dari kucing jantan yang gatal kat luaq tu...hikhihk

nak tag kat 

jom kite bersama-sama join contest ni....hihi 


3 comments:

apisv2 said...

time ksh sbb join contest nie;)
goodluck:D

ana raisya said...

sama-sama la kite mendoakn kejyaan sye tu....hahaha

my shaizhar blog contest said...

hi.

jom joint contest aku & kucing di blog saya

http://myshaizharblogcontest.blogspot.com/

TQVM

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link