"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, February 22, 2011

:: balik la lewat lagi::

sape yang duk suke balik lewat hang habaq mai dengan aku ni....erm kalau balik lewat ade gaji bonus terlebih tak pe juga ni x da langsung...erm..

ni r citer nyer aku keja dalam minggu ni balik lewat je kul 4 pukul 5 da baru balik...aku nyer time kerje sampai kui 2 ja..jadi disebabkan mR hati aku tu dok bising bile aku x report kemane aku pergi jadi kali ini aku pun report r bagi mesej

"ayang balik lewat ri ni"

" ayang x tahu balik pukul berape"

erm ye la die tu mesti la risau sebab kepenatan aku ni boleh bawak ke demam dan akan membahayakan aku membawa moto dengan kelajuan yang melampau..huhu

jadi mR hati pun suke la sesangat untuk memerli aku like this    macam ni...

"balik la malam sekali"

"kala ade suami nanti,suami balik kucing yang sambut,anak-anak kucing yang jaga"

"kat tabika kerja kat rumah kerja, x kesian kat papa ke?"

mR HATI saya minta maaf,saya kene handle semue sorang-sorang tanpa ade bantuan,jadi bila saya x sempat nak layan mR hati,saya minta maaf ye...hihi

huhu bile aku free die plak sibuk...

"mama,sori minggu ni kena pergi kursus jadi cancel untuk jumpe"

"mama,malam ni ade duty"

jadi sebenarnya kami sama je..sibuk tu x tentu,free pun x mentu jadi,,,,macam tu la...hihi
i lap u papa:>

No comments:

mai-mai tukar link