"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, February 6, 2011

::aku kalah dengan adik sepupu:: iskh

haha macam ne aku ni ley terkecik dari adik-adik sedare aku..kalau mereke-mereke balik kg je pasti akan ukuq ketinggian dengan aku..

"ye kakak tahu kakak rendah x yah r ukuq-ukuq..haha"

lawak pun ade kadang-kadang..
rendah n lagi kocik ja...
besar kaki aku cam tangan dorang...owh tidak...

kepada asma n edot pi kocik kan badan ok....haha

erm mereke-mereke suke kate cam ni kat aku

"kakak makan la kacang pnjang x pun pi bergayut kat bawah umah nenek tu ,pasti cepat tinggi"

aku akan cakp....

"pendek ke rendah ke korg susah ati sngt kenpe yg penting ade org syg kakak hahaha
kalau tinggi melangit x de org syg sme je...." 

rendah itu tiada alsan untuk aku rendahkan diri dan merendah kan diri..aku x ksah org nak cakap pe pun...huhu

kepada mamat ''ade aku kesah ke aku rendah,ko je selalu susah ati" hahaha 
 




There was an error in this gadget

mai-mai tukar link