"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, January 26, 2011

:: kejaq bas::

Memang mahal
Hari tu aku g la jj bukit tinggi bersama-sama adik dan juga owh kawan baru nme die kak nisa…hihi kiteorang pi merewang-rewang mencari-cari servey-servey barang untuk hantaran…ingat nak buat hantaran jam bila tengok harga jam tu RM 13,000 GILE…..tu duit hantaran boley la..bagi yg mampu memanglah boleh..tapi aku tak layak untuk itu semue..bagi aku itu satu pembaziran..hihi
jadi untuk bajet pi cari barang yg murah skit..da servey-servey akhirnye da jumpe n da tahu nk beli kat mn nnt…hihi….

N than kiteorang pi tengok wayang,tengok citer ‘aku masih dara’ memang berani pelakon-pelakon tu buat filem n cara pakaian nyer pun..erm n the end of story memang bagi keinsafan la..tpi pakaian depa adoiyai..terlampau…erm sapa da tengok tu faham-faham sendiri la..malas nak komen panjang…

Pastu kiteorang pi makan..yum yum..makan nasi pataya special,mee kung fu..yang syok ayaq die…abc coconut,abc blubbery n abc strwberi..mmg sedap tapi nak minum ari-ari koyak r,,,,hahaha satu cawan rm5.00 huhu

Pastu pi jalan-jalan lagi..kak nisa ni nak cr baju tapi tak jadi beli coz pada hari sabtu sesiapa yang membeli barang tidak boleh mengunakan beg plastic..jadi die tak jadi beli..huhu tak kan nak jenjing baju tu kemana-mana kan..haha

N than kami pun balik..yang lawak nyer…
aku r nak kejaq bas…
gune kaki ayam..
time tu gune kasut hill 3inci 
kaki da sakit
bas nak jalan da…
kene naik jenjantas lagi lambat…

jadi nak jadikan cerita….
Aku buka kasut,jalan kaki ayam..lari kejar bas…memang lawak…aku tak pernah buat cam tu didepan orang ramai plak tu..kena gelak je..hahaha..memang memalukan…..haha

Sekian..
p/s: jgn buat benda yg memalukan diri sendiri…haha…

No comments:

mai-mai tukar link