"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, January 30, 2011

::hujan ::



salam blogger...hujan lagi hari ni...jadi duduk dalam rumah sepanjang masa..asyik tidor je pun penat lame-lame kan...nak buat RAH buku tertinggal kat tabika..bagus la tu..iskh...erm nak g Dating?????? mR.Hati DUTY....lalala...sekarang die dok tengah meronda sat g baru dapt ctc lagi...hari-hari mesej call x boring ke?pelik aku...hihi tapi kalau x contac kate bosan la da boring la...erm hati wahai hati...
kalau baru couple da bosan cam ne da kahwin nanti jadi parah plak...

INGAT JANGAN ADE PERASAAN BOSAN DALAM DIRI


bile pagi da ok malam buat masalah..sakit hati....cukup la..
Mr Hati tolong..............erm..saya rindu kamu sangat-sangat...tengok baru tinggal kejap da rindu cam ne nak tinggal lame nie..iskh..hihi tapi saya memang rindu kat kamu...


da la nak tidoq...nite..saya maafkan awak...

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link