"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, January 31, 2011

::erm nenek plak::

ai ai..tadi duk borak-borak dengan nenek pastu tibe-tibe ase teringat kat mR hati plak..call r die...tapi die nak cepat tadi nak pi surau...solat berjemaah katenyer....
pas call tadi nenek tanye..
nenek:kak,nenek nak tgk gambr pakwe nyer ade ke??
aku:kan ri tu nenek da tgk..
nenek:da lupe la..orang nyer tinggi ke?
aku:tinggi cam Adam(adik sedare)rendah je la..
nenek:ala nenek nak tgk je la..
aku:ala x yah r nek,nanti kakak bawak datang cni nenek tgk r puas-puas..hihi
nenek:meneng(diam)
aku:@#$%^^& hihi nenek owh nenek..

sebenarnye..tahun lepas nenek aku da tengok gambar mR.Hati..mungkin die lupe kot...nenek suatu hari nanti kalau kakak panjang umur kaak bagi nenek jumpe die ok..hihi sporting nenek aku ni dalam demam-demam pun..
sayang nenek...
   

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link