"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, January 30, 2011

::bertepuk sebelah tangan memang tak berbunyi::



geram lah....
erm cara kau cakap tu memang la ko cakap pasal orang lain tapi aku terase gak..memang ko kate ko x salahkan aku dalam hal ni..tapi sebab aku korang putus...kalau aku tahu die ade makwe x de nyer aku jadikan die kawan..aku pun x nak..die tu sepupu aku pun.....erm memang sampai sekarang ko tak boleh terima kenyataan kan.kenyataan yang pakwe ko tu SAYANG kat aku..mane aku nak tahu yang die tu berkawan punye ade niat yang lain..x salah bagi aku untuk berkawan dengan siape-siape pun asalkan niat tu betul...aku pun perempuan ko pun perempuan tpu dan menipu besar la kalau ko tu x de perasaan marah atau geram kat aku..aku malas nak buka citer tapi ko tu cakap suke perli-perli je..ko tak perasan pe yang ko cakap selama nie kan yang ko tahu cakap je...sabar aku pun ade had nyer..erm aku x nak berebut pakwe ko tu...x nak...ko pun sendiri tahu kan aku da ade pakwe da..tapi kenape so suke doa-doa perli suh aku bahagia dengan pakwe ko tu lagi...
serius aku memang sedih sangat-sangat....ko cakap 
"kalau kite ganggu kebahagian orang lain,mungkin suatu hari nanti orang pulak akan ganggu kebahagian kite"
masalahnya sekarang aku memang tak tahu hal tu langsung..yang aku tahu pakwe ko tu kate die single dan untk pengetahuan ko memang die ade mintak couple dengan aku tapi untuk pengetahuan ko juga aku da berterus terang dengan die yang aku da nak kahwin...puas hati ko sekarang...aku geram sanga-sangat...sakit hati,makan hati...semue cukup...

aku pun bukan nak jadi hipokrit kat belakang cakap lain kat depan cakap lain..ko pun sedia maklum yang aku da cerita kat ko seratus peratus hal ni..tapi ko asyik nak buka cerita lama je..perli memanjang...sampai bila nak habis..aku x nak pakwe ko tapi pakwe ko yang nak aku...aku x boleh halang perasaan die tu nak suke kat siape pun...tu hak die la...adoiyai...
kalau aku ade kuase boleh tukar perasaan org lain aku da lame tukar biar perasaan sayang die tu pergi kat ko semula...masalah nyer x boleh..aku x nak tamak ...semue aku nak ambik..cukup sorang mR hati aku tu ade...
da la cukuplah....aku da cukup penat dari dulu lagi aku asyik kena tuduh benda yang x sepatutnyer terjadi pada aku... aku da cukup penat untuk semue ni....bagilah aku bahagia........aku da puas menanggis..penat menanggis pasal semue ni..pasal tuduhan-tuduhan ni..pe yang ko nak lagi....
ni semue luahan perasan aku kepada yang terasa aku minta maaf...aku bukan peruntuh rumah tangga orang..aku pun takut kalau ade orang ganggu kebahagian rumah tangga aku akan datang nanti...

CUKUP LA !!!!

No comments:

mai-mai tukar link