"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, January 27, 2011

:: Banting - Dengkil -Salak Tinggi - Banting ::

Erm salam semue...nak tahu x...  aku da kene pindah ke DENGKIL...jauh gak la...pindah sebab kawan aku tu bersalin..
dok sne sorang-sorang handle budak..erm memang melatih kan..ape boleh buat nak cari kerja yang HALAL kena la bertahan dan bersabar....

Motor ni la aku bawak...
yang pasti Dorang kat situ semue terkejut aku dok BANTING berulang-alik pergi kerja dengan menaiki MOTORSIKAL kesayang sahaja ...hihi    
ye la kan perempuan..perjalanan mengambil mase selama 1 jam kalau bawak 60km/jam tapi kalau bawak 120km/jam jadi setengah jam je..hihi

jadi rase-rase nyer aku bawak berape KM/JAM hihi pikir la sendiri...huhu 

dari rumah pukul 6.30pg...kene ade kat kelas pukul 7.30pg....

kawan-kawan aku mase di perjalanan balik dan pulang ialah...
jeng
jeng..

trasfomer aka lori treller 

kura-kura aka kapal korek
motosikal
kereta-kereta
lori berhantu aka lori pasir
lori minyak

lori sayur hihi

erm ape macam..perjalanan yang memainkn nyawa antara hidup dan mati...
berusaha dan tawakal... 2 prinsip aku...
jika nyawa aku di atas jalan anggap la semue tu sudah tertulis...

the and..

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link