"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, December 18, 2010

::sedih+kecewa+makan hati+sakit hati::

tak tahu nak luah kat siapa..luah r kat cni..peduli ape aku........

awak tahu setiap malam,setiap siang ,pagi,petang,setiap ketika..hati ni sentiase ingat kat awk..tapi awk ade ingat kat saya cam tu berterusan tak...mungkin awak akan ingat saya bila betul-betul saya langsung tak hubungi awak..agak nyer la..bila awak penat awak perlu saya kan..awk tahu saya rindu tapi awak tetap buat-buat tak tahu..sebab awak juga rindu tapi saya tak tahu buat ape...awak tak bagi saya datang tempat awak..awak takut kawan awak suke saya...saya tahu awak kuat cemburu...tapi awak cover je semua tu...saya tahu awak teramat-amat la sayang saya.saya tahu semua awak...walaupun kadang-kadang saya tak faham bagaimna awak sebenarnya...
tapi awak ni bila kita sama-sama bincang awak mesti akan cakap "suke hati,orang ikut je" kalau macam ni la baik saya tak payah berbincang dengan awak...awak tahu tak macam ne kecewenye saya bila awk buat semue benda berat ni sambil lewa..
mulai hari ini,saat ini,ketika ini,saya da tak nak bincang ape-ape lagi pasal kahwin ke tunang ke,hubungan ini ke....averything...awak tahu kenapa.....saya makan hati dengan perangai awk,saya sedih teramat-amat sangat...
awak juga tahu marah saya macam mana teruk pun kat awak hari ini besok pasti akan kembali seperti asal..hati saya ni perlu kan seseorang di sisi.sentiase di sisi.....sebab tu macam mane merajuk pun saya hari ini besok saya akan buat-buat lupe...saya perlu awak.........perlu awak disisi,di hati.selamanya...
saya da cuba untuk tidak ade awak di sisi,tapi tak boleh...........
saya tahu awk penat,awak letih,awak sibuk dengan kerja,awak sedih sebab tak dapat balik kampung..tapi awak kena fikir juga hati kekasih bakal isteri awak ni macam mana pulak.saya pun kerja,saya pun penat juga,saya juga sibuk......sama-samalah kalau nak buat sebarang keputusan sekali pun.........awak juga cakap,apa-apa semua mesti kena bincang,kena gitahu..tapi awak tak buat cam tu pun............

sekarang ikut awak la.............saya nak diam kan diri.saya bagi masa kat awak,awak bagi saya masa juga...kalau awak rasa saya desak awak,awak fikir juga macam mana awak desak saya dulu............
terima kasih awak...........

setiap apa yang saya luahkan disini biar la saya menanggis seorang diri,jika saya luahkan kepada awak,hanya air mata yang mengalir...saya tahu awak tak suka saya menanggis................

"SEMOGA ALLAH PANJANGKAN JODOH KITA......
YANG BAIK ITU DATANG DARIPADA NYA.
YANG TAK BAIK ITU DATANG DARI DIRI SENDIRI"
Allah nak duga camne kita nak atasi masalah ini bersama.............


Hidup tidak boleh berpandukan perasaan hati yg kadangkala boleh menjahanamkan diri sendiri.
Perkara utama harus kita fikirkan ialah menerima sesuatu atau membuat sesuatu dgn baik berlandaskan kenyataan



No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link