"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, December 13, 2010

::sedih sangat-sangat::

sedih sangat..tapi kenapa mesti ini terjadi....panas tidak semestinya hingga ke petang mungkin malam baru hujan...adat orang bercinta cintun ni.kejap pasang kejap surut.ishk...gaduh-gaduh pastu baik semula...
aku tahu sakit kepala dia tak baik lagi.kesian sangat kat dia..dia cakap..
'rasa macam nak mati je sebab sakit kepala ni tak baik-baik lagi'.....
camne la aku tak sedih.die nak tinggalkan aku sampai camtu sekali.kalau la sakit kepala tu boleh bertukar ganti pasti aku da tukar dengan diri ini.biar diri ini sakit.aku akan gembira bila dia gembira,aku akan sedih bila dia rasa kesakitan.jadi biar aku sakit asalkan die gembira.....
'papa sabarlah.....nanti pasti baik,janganlah cakap cam tu lagi,kalau sakit tu mama boleh gantikan,mama da buat da,mama minta maaf.papa rehatlah secukupnya'.......

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link