"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, December 9, 2010

::Report::

Pagi tadi selepas solat subuh aku akan merehat-rehatkan badan dan akan terlelapkan mata sekejap…hihi tiba-tiba ade video call (3g) dari kekasih hati…pagi-pagi lagi da 3g orang…erm…cume nak kejutkan je…….



(ringtone- a.p.i- pelita )  Tak pernah sesaat daku meragui apa yang telah daku temui slama ini,Tak pernah sesaat daku menyesali, apa yang telah aku nikmati, apa ku alami,slagi hayat di kandung badan.......
 
Sha : salam…bangun la dak bucuk!

Ana : wsalam…erm da bangun da (tengah pejam mata dan tutup muka dengan selimut,bilik gelap)

Sha : tengok tu.. da pi bangun…papa nak g kerja da nie.. 
Ana : g la…hehe

Sha : cam tu je ke? 
Ana : ye la..hati-hati…

Sha :nape tutup muke tu…

 Ana : malu la….da2 pi kerja…..

Sha : ye la..papa g kerja dulu ye sayang…love u… 
Ana : …mmmuuuahh!!

Sha : bangun ye…salam.. 
Ana : wsalam..love u tu yangyang…

Kalaulah hari-hari cam ni…erm kan seronok…ni kadang-kadang je…sama cam aku lah…kadang-kadang da sampai tempat kerja baru mesej..

                                               …..Mama da sampai tempat kerja…

Tuing-tuing..dia penah bagitahu masa mula-mula dalam bibit cinta la konon…hihi kalau nak keluar bagitahu…report la ni…penah kena marah dulu keluar tak bagitahu dia…..erm

      ……Lain kali bagi la tahu nak g mana pun…susah sangat ke?.....

  hihi bese la tu....mule-mule je...

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link