"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, December 18, 2010

::mamai::

aduhai.batuk teruk pulak...lepas demam cikenpop hari tu hari ini kena batuk ngan demam plak.lemah nyer la.........isnin da mule ade bengkel..8pg sampai pukul 5 ptg...memang kematu punggung aku nak mendengar hujah-hujah yang merapu-merapu tu...
tapi sampai hari selase je kot..pastu hari rabu kena g puchong ade kursus...7 hari plak tu...erm memang menboringkan..tapi kerana kerja perlu ku tempuhinya...ewah..hihi

tadi pagi aku tak tahan aku pi telan ubat batuk kakak ipar aku..erm x berkesan langsung..tambah teruk ade...aku call kekasih hati cakap kat dia lagu ni r...

"batuk ni memang memeritkan..."

"sabarlah..pi makan ubat la ni juga...kalau papa sakit mama pakse papa makan ubat kan sekarang papa pulak pakse mama..."

lalala(buat muke) haha

kekasih hati suh pi klinik,malas nak g...g farmasi je beli ubat...da beli sampai rumah tengok salah beli...pi beli scott emulsion..hihi


pastu tadi suh abg belikan woods....ha ni baru betul...makan 2-2 ubat tu scott tu untuk tambah vitamin,woods tu untuk mengurangkan batuk.


perit gila nak makan...manis gile......sekarang pun da mamai sebab penanggan ubat batuk tadi...hihi....
harap-harap sebelum pergi kursus da sihat la...erm...

sebenarnya kekasih hati pun baru je baik demam..kami ni cam ade kaitan je tapi semua kebetulan kot...hihi kalau die demam je seminggu pastu mesti aku plak yang demam..kalau aku sihat die mesti sihat juga.... dari dulu kenal la....mesti macam ni...

No comments:

mai-mai tukar link