"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, December 13, 2010

::kebetulan::

salam ai semua..

ri ni nak citer pasal aku jumpe adik kekasih aku ni kat dalam facebook...aku ni kenal kekasih hati lama...tapi dia jarang cerita pasl adik beradik,mak bapk die ni....die kata

"kalau nak tahu semua,jumpa nanti,tanye sendiri"

cam ni aku tahu adik die tu belajar,sekarang budak belajar kat mana-mana la mesti ade facebook kan...jadi aku pun saja-saja search nama adik die tu....
jadi nak jadikan cerita semua yang nama ala-ala sama tu aku add....hahaha
pastu sehari selepas tu aku tengok ade tindak balas antara semua nama terpilih tu....
aku tengok gambar-gambar dorang...
ade sorang mamat ni muke die cam kekasih hati aku....tengok profile die semua....aku just

"erm mungkin ni adik die kot..try r." kihkih

tapi tadi aku pi la chat dengan die sebagai salam perkenalan...borak-borak cam biase..pastu aku cakap kat die...

"muke awak ni cam kekasih hati saya la kawan saya la,tak caye nanti tengok gambar saya k"

pastu tu aku tanya lah pasal adik beradik,belajar kat mana semua.....

pastu tanye lagi

ana:Kulim tu tinggal kat mana
kawan saya tu ade tinggal kat situ juga

dia:kawan ke pakwe?

ana:kawan...die tinggal kat kg keladi

die:senang citer cam ni la,malas nak citer panjang...die tu abang saya

ana:ye ke...tipu nie..

die:betul nama die syarul othman kan...adik beradik..

ana:kebetulan...


pastu citer la lain...bla bla bla....
kadang-kadang facebook ke
,myspace

ke,semua-semua la ni cam eratkan,jumpe kan kwan,sedare mara semua....jadi dunia ni tak la besar mana...walaupun kita tak dapat jumpe face to face tapi kita boleh borak,webcam,chating dan lain-lain lagi....
pusing depan,pusing belakang,pasti akan jumpe juga,,,,
cume masa yang menentukannya...





tu je utuk hari nie....

No comments:

mai-mai tukar link